تصویر ریمل حجم دهنده یورن مدل EXTREME MEGA LASH

ریمل حجم دهنده یورن مدل EXTREME MEGA LASH

Yorn EXTREME MEGA LASH Mascara

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 4260194177254
۳۵۰,۰۰۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • افزایش چند برابری مژه .
  • کیفیت بالای برس .
  • عدم ریزش مواد .
  • فاقد پارابن و ضد حساسیت .
  • عدم به هم چسبیدن مژه ها .
  • رنگ مشکی و اورجینال .

نحوه مصرف :

ابتدا چند بار برس را در تیوپ بچرخانید و سپس به آرامی برو روی مژه های خود برس را بکشید تا مژه ها به میزان دلخواه به مواد ریمل آغشته شوند .

توضیحات :

ریمل حجم دهنده یورن مدل اکستریم مگا لش ، یکی دیگر از سری محصولات بسیار با کیفیت برند یورن می باشد . این محصول دارای رنگ مشکی و برس مخصوص ، برای حجم دهی زیاد به مژه ها می باشد . مواد این ریمل به هیچ عنوان پخش نمی شود و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد .  

نکاتی درباره استفاده از ریمل :

هرگز از ریمل به عنوان اولین ابزار آرایشی خود استفاده نکنید . بهتر است از ریمل در آخر آرایش استفاده شود . الزامی نیست ولی توصیه می شود که با استفاده از فر مژه استفاده کنید تا شکل مژه های خود را مشخص کنید . 

مطمئن شوید که ماده ریمل اضافی بر روی برس آن وجود ندارد چرا که موجب لک و قطره بر روی مژه می شود . ماده ریمل تنها باید تا حدی بر روی برس باشد که آن را مرطوب کند . 

از مژه های بالا شروع کنید ، قلم را از انتهای داخلی به سمت لبه های بیرونی مژه ها بکشید . در حالی که این کار را می کنید سعی کنید با حرکات دورانی مژه های خود را به سمت بالا هدایت کنید . این کار باید با حوصله و دستان استوار انجام شود . در حین کار سعی کنید به پایین نگاه کنید تا نتیجه بهتری به دست بیاید . این کار را دو الی سه دفعه تکرار کنید تا مژه ها شکل مطلوب را به خود بگیرند .

شما همچنین می توانید از شانه مژه به شکل مشابهی استفاده کنید تا زمانی که ریمل هنوز خشک نشده مژه ها به هم نچسبند . همچنین این کار باعث می شود تا مژه ها بلند تر دیده شوند و برای مدت طولانی تری به همان شکل بمانند . 

اکنون برای مژه های پایین ، قلم ریمل را به صورت عمودی نگه دارید و از ریشه های داخلی به سمت لبه های خارجی بکشید . قلم را فشار ندهید چرا که باعث لک شدن پوست می شود . این کار نیاز به حوصله دارد ولی چند دقیقه تمرکز شما را از اشتباه نجات می دهد .

علاوه بر این اگر شما می خواید مژه های برجسیته تری داشته باشید می توانید بعد از خشک شدن ریمل به لبه های بیرونی کمی بیشتر ریمل بزنید . از همین چند قانون ساده استفاده کنید تا مژه های بلند و زیبا بدون نگرانی از چیز دیگر داشته باشید . 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها
whatsapp