تصویر ریمل یورن مدل ولوم فلاشینگ YORN VOLUME FLASHING

ریمل یورن مدل ولوم فلاشینگ YORN VOLUME FLASHING

YORN VOLUME FLASHING

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 4260194173782
۳۷۰,۰۰۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • حجم دهندگی فوق العاده بالاتر .
  • براش پر و آغشته به مواد بالا .
  • رنگ مشکی غنی و مشکی تر . 
  • عدم ریزش و پخش شدن و به هم چسبیدن مژه ها .
  • دارای برس مناسب برای حجم دهندگی مژه ها .
  • با ماندگاری 24 ساعته .

نحوه مصرف :

ابتدا چند بار برس را در تیوپ بچرخانید و سپس به آرامی برو روی مژه های خود برس را بکشید تا مژه ها به میزان دلخواه به مواد ریمل آغشته شوند .

توضیحات :

ریمل حجم دهنده یورن مدل ولو فلاشینگ محصول جدید برند یورن ساخت کشور آلمان می باشد . این کشور همانطور که اطلاع دارید در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از کشور های موفق با برند های قوی و با کیفیت می باشد . این محصول یک ریمل ویتامینه و حجم دهنده می باشد ، که با وجود خورده مژه در این محصول موجب چندین برابر شدن حجم مژه بدون احساس سنگینی می گردد . ریمل یورن دارای ویژگی عدم پخش و به هم چسبیدن می باشد .

که از ویژگی های منحصر به فرد این ریمل است . همچنین دیگر دچار ریزش مژه نخواهید شد . بلکه موجب پرپشت شدن مژه هایتان نیز خواهد شد . علت پر پشت شدن مژه ها پس از استفاده از این ریمل وجود ویتامین های موجود در این محصول می باشد . این ریمل دارای یک برس فوق العاده می باشد که به راحتی تمام مژه های کوتاه و نازک شما را بلند و حجیم می نماید . از دیگر مزایای آن می توان به ماندگاری 24 ساعته این محصول اشاره کرد که موجب آسیب دیدگی به مژه و چشم مصرف کننده نمی گردد . در مورد این ریمل پوشش فوق العاده ، برس فیبر بزرگ هر مژه را برای حجم بالاتری پوشش می دهد ، حجم و طول شدید و چشمگیر را برای نتایج خیره کننده و طولانی مدت ارائه می دهد . تمام روز طول می کشد . 

این ریمل پوسته پوسته نمی شود ، محو نمی شود و آن را به یک ریمل عالی برای تمام روز و ماندگاری طولانی تبدیل می کند . 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها
whatsapp